Tunnustus

Mõtlesin paar päeva, kas ma sellest kirjutan või mitte, aga lõpuks arvasin, et võiks ju küll, sest see on minu tööelu suurim saavutus ja tunnustus. Eestlane juba on nii tagasihoidlik, et ah mis nüüd mina, ikka teised. Selg sirgu ja pea püsti. Täpsemalt on kirjas SIIN ja seal viited, kuhu edasi liikuda. Kaardid tulevad ka varsti, sest mul on vaheaeg ja vaja mõned ideed realiseerida!

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Palju-palju õnne! Võid ja peadki uhke olema enda üle! Nii tore! Minagi sain sel aastal Aasta Tegija tiitli ja ausalt öeldes olin täitsa šokis, sest ma polnud unes ka näinud sellist võimalust ja keegi ette ka ei hoiatanud! :) Ma olin muidugi üks paljudest tegijatest, aga tunne oli hea küll!

evegr ütles ...

Aitäh ja palju õnne Sullegi veel tagantjärele, eks see vabariigi aastapäeva aegu Sul oli!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.