Natuke äratundmisrõõmu ja muud

Kõik kordub... Mul oli vaja teha kaks kaarti meesterahvastele. Üks kolleegi kõrgkooli lõpetavale pojale ja teine motohuvilisele meesterahvale juubeliks. Kuna noormehele kingitakse lõpetamise puhul kell, siis valmis kaart kellaga, teisega oli asi keerulisem. Ma algul ei uurinud ka seda motohuvi ja kaldusin juba sinna Harley Davidsoni kanti, aga järelepärimisel selgus, et juubilar on krossisõitja. Sellega muutusid kõik mu plaanid ja nii ei jäänudki muud üle kui pöörduda ühe kahe aasta taguse kaardi poole, mille sai minu nüüd varsti kahekümne aastaseks saav poeg.  Selle järgi valisin tausta ja tee, millel sõidab mootorratas. See valik tehtud, lugesin ka enda kommentaaridest äratundmisrõõmust ja jään seda põnevusega ootama.


1 kommentaari:

Malle ütles ...

Jälle äratundmisrõõm! :) Kellaga kaart on eriti äge, teine tuleb veidi tuttav ette. Mäletan, kuidas ma vaeva nägin ja närvitsesin, et kuidas meeldib, sest ma polnud meestele veel kaarte teinud siis.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.