Muusika, mis puudutab hinge vol1

Ma ei kuula palju muusikat, välismaised lemmikuid ei ole üldse, aga kodumaiseid siiski mõned on. Kuna minu jaoks on suvi lõppenud, sest homme algab kool, siis kokkuvõtvalt minu kolm selle suve kontserdi- või lihtsalt muusikaelamust. Viimane neist oli Tulede öö kontsert linnuse varemetes ja esinejaks Lenna. Enne Lennat laulsid Viljandi Kultuuriakadeemia tüdrukud rahvalaule ja rahvuslikke laule, selle neliku nimeks on Hetk. Kaunid hääled, mis kõlasid kaugele ja sobisid omavahel kenasti kokku. Siis tuli Lenna oma bändiga. Esimene lugu ebaõnnest, kuna ta oli eelmisel nädalal haige, langev täht taevas ja vaikselt süttivad tuled linnuse varemetes. See kõik oli hingematvalt kaunis, tähine taevas lauludele saatjaks, Lenna rohkem või vähem tuntud laulud. Mulle meeldib kõige rohkem Mina jään.
Samal päeval kuulasime aasta avaaktusel Kait Tamrat ja tema Koolivalss oli väga tähenduslik. Kait Tamra kuulub ka mu väheste lemmikute hulka ja eriti tema tähendusega lood kui ta räägib laulu tekkeloo lahti ja seda kuulates saab lugu hoopis teise tähenduse.
Üks kontserdi elamus oli veel sel suvel. Linnuse muusika raames esines Jää-äär. Neid polegi ammu kuulanud, aga endiselt meeldivad need sõnumiga lood ja Jaan Söödi kitarrimäng. Igast esinejast ka üks väike video.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.