Võrkpallisõbrast juubilarile

Mulle meeldib teha selliseid kaarte, kus on kindel sõnum sees. Need on küll suhteliselt keerulised, aga samas ka ainulaadsed, mis nõuavad natuke mõttetööd ja seda huvitavam on tulemus. See kaart on juubilarile, kelle oma abikaasaga viis kokku ühine hobi - võrkpall. Kindlasti pidi kaardil olema ka juubilari nimi ja vanus. Kui võimalik, siis seostada töökohaga Võru Juustus mehaanika alal, no eks need needid siis seda väljenda minu arust ja üks hiireke juustu taga kaardi siseküljel.
Ma ei ole eriti tugev pildistamises, aga järgmised ülesvõtted tulevad veel kehvemad kui senised, sest need on mobiiliga, kuna minu digikas täidab tähtsamaid ülesandeid tulevase (ma ikka loodan) disaineri käes.



1 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga andekalt teostatud kaart! Super!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.