Kalendrik

Mulle meeldis väga Isetegijas välja kuulutatud Teeme Koos kalendri projekt. Arvasin algul, et kui mul ei ole Isetegija blogi, siis ma seal osaleda ei saa, aga Silpsolpsu lahkel soovitusel otsustasin ka osaleda. Mulle meeldis väga Stempeleinmaleins õpetus märkmete korvikesest, kuhu otsustasin lisada kalendrilehed. Et kalendermärkmik on väga pikk ja keeruline nimi, siis suupärasemalt sai sellest KALENDRIK. Pole ta päris kalender ega märkmik, midagi nende vahepealset. Ühel pool on karbis  kalendrilehed. Need tegin ise wordis, aluspaberile pressisin mustri, väike ilupaelake ka juurde. Teisel pool on mulle olulised sedelid meelespidamiseks, kuna ma olen super unustaja, siis näiteks "Veenäit kell 19" või "Kell 8 kooli" või "Osta šokolaadi". Varem kuulus nende hulka ka elektrinäit, aga alates jaanuarist seda enam ise teatama ei pea, toimub automaatselt. Muidugi meelespidamiseks ka tähtsad sünnipäevad ja mõned mõtteterad. Karbike on kaetud Terje Taltsi käest saadud paberiga, äär kääridega karvastatud ja valge akrüülvärviga üle tehtud. Sedelid samas tehnikas.

4 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga vahva kalender! Asjalik ja praktiline pealegi! Kusjuures mul on mõnes mõttes sarnane idee, aga teistmoodi teostus! :)

~* Jay Jay *~ ütles ...

Beautiful! And great idea with the calendar!

Jay Jay ♥

Ilme Aim ütles ...

Imelised tööd. Karp-kalendreid tahaks kohe ligemalt näha.

Ilme Aim ütles ...

Imelised tööd. Karp-kalendreid tahaks kohe ligemalt näha.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.