Orhideenäitus

Käisin eile Tartu Botaanikaaia orhideenäitusel, mille tähtaega oli veel nädala võrra pikendatud, sest orhideed õitsevad ju ikka edasi. Näituse nimi on "Pühendusega meestele" ja avati juba enne naistepäeva. Tegelikult käisin ma läbi nii palmimaja kui ka kaktuste osakonna ja tegin üle 160 pildi. Nendest valiku tegemine on väga keeruline, aga püüan oma paremaid ülesvõtteid näidata. Näitus meeldis väga, muidugi oleks veel rohkem orhideesid tahtnud näha, eriti meeldivad mulle veenuskingad, teisi keerulisemaid orhideesid on küll tore vaadata, aga ise ma neid kasvatada ei oska, kuukingad edenevad mul ka. Järgmise pildipostituse teen oma orhideedest.





























1 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga kaunid ja huvitavad! Ma ise suur orhideefänn ei ole, üks kuuking on mehele sünnipäevaks kingitud, aga sedagi ei oska kasvatada. Elus püsib, aga õitsenud pole peale esimest korda enam. Ootan huviga sinu koduseid kasvandikke! :)

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.