Helelilla unistus

Seda olen ma varem ka öelnud, et lilla värv on mu lemmik. Selles toonis kaarte olen hakanud viimasel ajal päris julgelt pakkuma ja need on hästi vastu võetud. Mul oli helelilla Nepali paber juba ammu olemas, aga kuidagi ei leidnud sobivat tooni kaunistuspaberit juurde. Sel suvel sain väga ilusa romantilise  Maja Design paberi ja mõte hakkas idanema. Minu puhul võtab  mõttest teostuseni jõudmine väga kaua aega, aga lõpuks sain valmis ja olen ülirahul. Kartongi kaunistasin kahte tooni Nepali paberiga. Kaane detail on ka lilla nepaliga kaetud. Sobivas toonis pitsi ja paela otsimisega läks samuti hulga aega, no ei sobinud midagi või nagu öeldakse, ei kõnetanud mind. Lõpuks aga läks kõik nii nagu ma tahtsin ja tulemus räägib ise enda eest. Lilleõied on sobivas toonis, kasutasin filigreed ja sees on kaunistuseks kamee. Detailide kinnituseks sai tehtud alus uue lõiketeraga, mis sobib oma kuju poolest väga ilusti karbi kaunistuseks. Kõik ääred on toonitatud distress tindiga. Paneelidel kasutasin neetide kinnitamisel veel väikest metallist lilleõit. See ehtelaegas on vaieldamatult minu senine lemmik ja tehnilise teostusega jäin ka seekord rahule.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Paneb kohe ahhetama, tõepoolest superkena laegas! Väga harmoneeruvad kõik paberid, kaunistused ja kogu üldmulje on ideaalne! Mul tuli kohe karbitegemise isu peale! :)

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Mul on ka juba uus karp käsil, seekord väike, ilma sahtlita, aga mulle tavatus värvikombinatsioonis - punane.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.