Kahe sahtliga ehtelaegas

Üle hulga aja sai käidud Mailise karbikoolitusel, pole ta hulga aega enam Võrus käinud ja mina pole ka alati saanud osaleda. Igatahes oli jällenägemisrõõm suur. Meile oli valmis pandud väga palju kaunistusvahendeid, paberite valik oli suur, valisin tükk aega ja lõpuks tegin kodus esipaneeli ja kaane ikka teisest paberist, ei suuda mina liblikatest loobuda. Tükk aega pole ma eriti midagi suuremat teinud ja nüüd tuli end kokku võtta, ega see lihtne ei ole. Tempos ma väga kaua ei suutnud püsida, aga kõik oli arusaadav. Selle karbi kõige keerulisem koht on kahe sahtli vaheline liist, kui sellest üle saab, siis on karp peaaegu valmis. Väga inspireeriv koolitus oli, enam-vähem tegimegi omas tempos ja Mailis juhendas ka vastavalt edenemisele. Täna lõpetasin ära, mulle meeldis kaunistuselementidest raam, mille sisse panin oma kraklee meediumiga tehtud roosipildi, lisasin ka laserväljalõiked, uue liblika, mille lõiketera saabus reedel, lilli ikka ka.  Külgedele pits ja filigree. Paneeliääred on tuunitud distresstindiga, kaunistuseks ka needid. Olen ülirahul, et ära tegin, suured tänusõnad Mailisele, varsti kohtume jälle!

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Imekena karp! Nii sinulikult liblikaline!

Esta Laos ütles ...

NIIIIIIIIIIIIIIII kena!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.