Liblikad ei tea...

Ma olin üliõnnelik oma eelmise 3D kaardi üle ja kui nüüd see kaart valmis sai, on see mu lemmiklaps. Lemmiklapseks jääbki ta tükiks ajaks, sest see on viimane... Kõigest muidugi ajapikku, aga momendil küll. Kaart on õrnroosades toonides, kihiline, väljalõigete ja Irina imeliste lilledega. Fotod ei anna kuidagi neid õigeid toone edasi, aga see on imeline, mulle meeldib. Kaart kka rahataskuga ja sisse sai selline luuletus

Liblikad ei tea
oma tiibade värvi, kuid
inimesed näevad läbi oma silmade,
kui ilusad nad on.
Nii ka Sina ise ei tea,
kui hea Sa oled,
kuid teised näevad, 
et Sa oled eriline... 

6 kommentaari:

MO isetegemised ütles ...

Sinu kaardid lähevad tõesti iga korraga järjest imelisemaks !

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! Eks ma püüa...

Malle ütles ...

Väga ilus kaart tõesti!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Nüüd tükiks ajaks vaikus...

Ilme Aim ütles ...

Tunnen Sinu ilusatest töödest puudust!

evegr ütles ...

Midagi pole parata, ehk uuel aastal...

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.