Õnnitluskaardid

Käisin eile AireVaka Stuudios õnnitluskaartide koolitusel, mida viis läbi poola meister Mariusz. Minu esimene välismaalasest juhenadajaga koolitus. Kahel päeval toimus kokku neli koolitust ja pärast oli mul isegi kahju, et ma ainult ühe valisin. Need tööd, mis tehti, olid ikka väga huvitavad vaadata. Tegin valiku selle põhjal, mida ise kõige rohkem teen ja kuna kihilised kaardid on mul just praegu meelisteemaks, siis tahtsin teada saada, kas ma ka midagi õigesti teen. Laupäeval tegin just ühe prooviks. Põhimõtteliselt on kõik õige, julgemini tuleb kasutada paksemaid padjakesi, väljalõikeid veel väiksemaks lõigata, kasutada palju detaile, silikooniga tehtud vorme, pitse, pärleid, paberit rebida, kombineerida. Tegime kaks väikest kaarti, üks on pulmateemaline ja teine lihtsalt pidulik kaart. Seltskond jälle mega lahe, sai naerda pingevabas õhkkonnas ja kõik olid vaimustuses muidugi Mariuszest. Hoiame talle pöialt, et tal valimistel seekord veab ja ta Poola parlamenti saab!

 

4 kommentaari:

MO isetegemised ütles ...

Vau, kui palju kihte!! Ilmeline. Lubasin endale, et sügisest hakkan taas tasapisi ka paberit kätte võtma ja mööda koolitusi käima :)

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! Paberimaailm on tõesti imeline ja käsitöö maailmas on üldse nii palju erinevaid võimalusi, aga mina olen oma suuna valinud, kõike lihtsalt ei jõua!

Malle ütles ...

Ohoo, paberikunstnik parlamenti! Ma olen Mariusze blogi jälginud juba ammu, vaata ja imesta kuidas üks meesterahvas sellise asjaga tegeleb, väga lahe. Sinu tööd ka ülivahvad! Vaatasin ka neid kursusi, aga ei suutnud otsustada, kas minna, ehk mõnel järgmisel korral.

evegr ütles ...

Jah, nii ta rääkis. Ma jälgin fb lehte, täna oli juba eestikeelne tervist kasutusel. Me proovisime kõiki keeli ja oli nagu rahvaste paabel see koolitus. Teadis isegi saksa keelt. Järgmisel nädalal lähen suurt paberlille tegema Võrru.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.