Kevadised kaardid

Vihmaste ja jahedate ilmadega õue ei kipu ja nii sai mõned kaardid ära lõpetatud. Mõne puhul oli vaja ainult taust kleepida ja mõni sündis niisama. Palju on räägitud kopeerimisest ja järgi tegemisest. Neid väljalõigetega kaarte on mul päris palju tehtud ja vahel saavad ideed otsa. Otsisin siis ideid internetiavarustest ja ütlen, et järgi tegemine minu jaoks on suhteliselt keeruline. ma parema meelega teeks ikka ise. Sättida lill või leht täpselt nii nagu ette on antud, on päris keeruline. Vahepeal teen lihtsalt nii, kui mulle midagi väga meeldib, et vaatan ära, panen arvuti kinni ja siis hakkan oma versiooni tegema.
Kõigepealt kaks Mintay paberitest kaarti. Teine on koopia, aga ikka oma variandiga.Esimesel kaardil kasutasin kihitamist, see oli just enne Mariusz`e koolitust. Minu padjakesed olid lihtsalt liiga õhukesed ega tõstnud kihte niipalju üles kui vaja. Kolmandal kaardil kasutasin nii šablooni kui ka templit, natuke jutepaela ja ohtralt lilli. Viimase kaardi väljalõiked printisin internetist, aga need ei osutunud nii headeks kui ma lootsin. Kaardi põhi on tehtud brusho värvikristallidega ja ühe lille puhul kasutatud embossingut.


4 kommentaari:

MO isetegemised ütles ...

No nüüd tuleb loota siis vihmasele suvele, et siin blogis ikka palju iludusi oleks :) Teine kaart on kohe eriti ilus!

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! Vihm peletas praegu ka sisse, aga ootan, millal uuesti välja saan!

Malle ütles ...

Minu lemmik on esimene kaart! Aga kõik muidu väga kenad ja omanäolised! Või pigem sinulikud.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! No meil kõigil siis oma lemmik! Mulle endale meeldib kolmas kaart.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.