Suvi aias

Ma olen mitu korda aias pildistamas käinud, põhiliselt küll liblikaid, keda sel suvel on väga raske tabada, aga üles pole ma neid pannud. Vahel on valik väike, siis ootad mõne uue tulija avanemist ja siis on nad ammu ära õitsenud. Üks jääv asi sel suvel on ampel kastrulis. Sinna sain ma ühe väga ilusa petuunia, kes laiutab väga mõnusalt. Lisaks veel bakopa, sanvitaalia, tiiviklill ja üks huvitav kõrreline. Roosid on ilusad, küll mitte kõik korraga ja päevaliiliad ning liiliad. Üks liilia on minuga sama pikk, on ikka võimas küll! Ja muidugi lavendel, minu lemmik!

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Sinul seda lilleilu ikka jätkub! Võrratud õied!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Need mul pika perioodi õied, osa liiliatest on ära õitsenud, aga sellele endapikkusele tahaks ise ka kõrvale saada.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.