Kaart reisihuvilisele

Uute väljakutsete puhul saab vahel kasutada neid lõiketerasid, mille olemasolust pole aimugi. Kui ma sain selle tellimuse, siis liikusid mõtted kohe kohvri ja õhupalli suunas. Nii ma hakkasingi otsima seda kohvrit, mis kusagil alateadvuses olemas oli ja täitsa tegelikkuses ka. Kaardile sai ka filmilint kaunie hetkede jäädvustamiseks, Eiffeli torn ja palju lilli. Kaart on rahataskuga ja teksti sissekirjutamise võimalusega.

3 kommentaari:

Malle ütles ...

Ilus kaart! mul ka vist kohver täitsa olemas, aga olen ka mõne lõiketera topelt tellinud, sest enam ei mäleta, et juba olemas. Ja paljusid pole veel proovinudki. Liiga palju on neid juba... :)

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Nii nende teradega on jah ja enam ei oska kuidagi grupeerida ka, mul on üks mapp ja teine kingakarp täis. Praegu ka veel viimased tellitud tulemas...

Malle ütles ...

Mina juba mapist loobusin. Panen terad magnetlehtedele ja need lehed püsti ühte suurde karpi, siis hea lapata ja saab teemade järgi ka grupeerida. Pean ainult magnetlehti juurde ostma, sest üks karp on veel lõiketeri täis...

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.