Šokolaaditaskud jõuludeks

Kõigepealt valmisid kaunistatud kaardipealsed, millest hiljem tegin osa taskuteks ja osa sai kaartideks. Loominguline pool on minu jaoks alati nauding, hiljem tuli teha ka praktiline pool. Uusi jõulupabereid koos väljalõigetega on terve hunnik, proovisin iga erineva komplektiga midagi teha. Natuke sai ka mixed media elemente kasutatud, algul rohkem, aga hiljem läks kiireks nagu ikka. Tahtsin minna ka laadale müüma. See on minu jaoks eneseteostus ja pakub suurt rahuldust. Jätsin ju sellepärast Saksamaale minemata, et valmistuda kodus jõuludeks.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Oo, missugune hunnik kauneid kaarte! Nagu sa tead, siis ma jõudsin üheainsa jõulukaardi teha, kuigi ostsin ka erinevaid ilusaid pabereid kokku.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Ma tegin tõesti jõuludeks palju ja enam-vähem on nad otsas ka, aga pabereid jagub mul ka järgmiseks aastaks!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.