Parkimiskell

Üks parkimiskell sai ka tehtud ja olgu ta siin ka jäädvustatud. Millegipärast on need tööd mul kõige rohkem näitamata jäänud, sest ma olen unustanud pildistada või pole pildid näitamiskõlblikud. Nii juhtub vahel ja kui töö üle antud, pole ka hiljem enam võimalust. See tellitud parkimiskell läheb sellele karbiomanikule ja sellepärast oli ka sooviks ka sama tooni kaunistuspaberist. Disainpaber ScrapAndme komplektist Meadow Impressions. Kellaplaat on sobivas toonis lavendlioksaga. Natuke kaunistuseks lilli, üks neist enda tehtud. Parkimiskella tagumine pool on ka kaetud disainpaberiga, kulumise vältimiseks metallnurgad.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Ilus! See on asi, mida mina veel teinud pole.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Enamasti on vastupidi, et ma pole teinud, mida Sa oled teinud!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.