Midagi lillat

 See kaart sai valmis juba augusti lõpus, aga sünnipäev oli just eile. Mulle meeldivad laternad ja laternapostid. Vaatasin eelnevalt ka ühte kaarti, lõpuks leidsin ka Lemonkrafti õpetuse üles. Minu oma sai küll täiesti teistsugune. Tavaliselt ma tegemise käigus õpetust enam ei vaata, saan idee teiselt kaardilt ja siis teen omamoodi edasi. Sellest õpetusest kasutasin seda laternaposti lühendamist. Tihti on nii, et mõni detail ei mahu ära, aga ise ei tule selle pealegi, et vahelt tükk ära võtta.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Ilus kaart! Vaatasin õpetuse ka ära. Ma olen küll lühendanud lilli ja lehti, aga muud pole vist ette tulnud. Laternad on ilusad, mul on tempel laternaga, ei mäletagi, kas olen kasutanud, kusagil kaardi taustal vast isegi olen.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Mõni asi on nii lihtne, et selle peale ei oska tullagi!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.