Juubelikaart noorele neiule

See on esimene kaart, kus kasutan kameed ja olen sellisest kaunistusest väga vaimustuses. Midagi uut ja värskendavat. Kaardi toonid on roosa ja roosiline, ka pael, mille ümber on pits. Roosiline kaunistuspaber on prinditud, ääred natuke distress tindiga tuunitud.
Kui ma aasta alguses kaartidele silte lisasin, siis märkasin, et mul on tehtud kaarte nii meestele kui ka poistele, palju olen teinud ka noortele neidudele kas kooli lõpetamiseks või siis nii 20.aasta juubeli kanti, aga ma pole veel teinud ühtegi kaarti väikestele tüdrukutele!
Pildistan jätkuvalt oma nutitelefoniga,  pole just kõige paremad fotod, aga nii lihtsalt praegu on.

1 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga kena kaart! Tüdrukutele sellised asjad kindlasti meeldivad!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.