Sinine märkmik

Käisin järjekordsel Mailise koolitusel, seekord spiraalköites märkmik kahe vahetatava sisuga. Valisin seekord taustapaberiks sinise, teadmata, kas ma ka vastavas toonis kaunistuselemente leian. Kattepaberiks valisin linnupuuriga paberi, mis oli ka sinakates toonides. Minu jaoks just mitte tüüpiline kooslus, aga tahtsin katsetada. Kuna Mailisel oli ühe märkmiku kaanel tagasipööratud äärtega paberkaunistus, siis pidin kindlasti ka seda proovima. Kaardil olen ma üht serva tagasi pööranud, aga sellist varem ei olnud teinud. Märkmiku tegemine ei olnud keeruline, algul kõik sama, mis karbi puhul. Märkmiku kinnituseks tegime sisse tasku.
Märkmiku lehed köitsime kokku spiraalköites. Põnev oli spiraalköite masina kasutamine. Sellist riistapuud nägin mina küll esimest korda ja katsusin samuti esimest korda. Märkmiku siseküljele tegime ümbriku heade soovide jaoks. Kõik see kaunistamine toimus minul muidugi kodus. Õnneks leidsin ka väga sobivas toonis paberi ümbriku kaunistamiseks. Kaane kaunistamiseks otsisin küll kirjut paberit, aga lõpuks leidsin selle sinise ühevärvilise. Kanistus tuli rikkalik, lilled, filigree lehekesed, needid, öösid, kett. Üles serva kleepisin väljalõigatud õiemotiivid tagasi, sest algselt nad ei mahtunud kaanele.
Üks suur viga ka, paneelil lõikasin meeltesegaduses ääred tasaseks, mitte ei pööranud paberit sissepoole. See ei ole ju karp, vaid märkmik! Pilte ka iga nurga alt!

1 kommentaari:

Malle ütles ...

Vau! Lihtsalt suurepärane! Kõik on nii ilus, nii seest kui väljast!

Ja miks sa arvad, et märkmikul peavad paneeli paberi servad olema alla keeratud? See pole ju mingi seadus. Ma olen küll täpselt niisama teinud - distress tindiga toonides. Paksemaid scrapbook pabereid näiteks ei saagi keerata. Vaatasin just Mailise märkmikke ja tal on ka enamus lihtsalt toonitud. Igatahes viga see küll ei ole! :)

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.