Kaart õmblejale

See kaart on õmblejast naabrinaisele. Sünnipäev oli küll juba mõni päev tagasi ja kaart on veel seoses ettearvamatute haigestumiste lainega peres üle andmata, aga olgu siis niiöelda virtuaalsed õnnesoovid. Talle on päris raske midagi uut leida, sest neid kaarte olen ma juba mitu aastat talle teinud. Kaart on natuke vintage stiilis rahataskuga. Kasutatud mannekeeni pilti, mis on välja prinditud siit. Ma pean endale neid linke ja õpetusi tööde juurde lisama, muidu ei leia enam pärast üles ja endal ka hea vaadata. Lisasin ka mannekeeni väljalõike, volditud lille alla sai pitsi pandud ja lisatud ka lille toonis lehv. Ma ei tea, kas see on lill, aga lihtsalt siis kaunistus, mis sai juba kevadel ostetud, aga ei leidnud veel kasutust. Ääred distresstindiga toonitatud. Minu meelest täitsa äge sai, eks oma rahulolu tehtud töödest ole ka oluline.


2 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga ilus, lausa täiuslik kaart!
Ja nii ongi, et ise peab kõigepealt oma tehtuga rahul olema. Kui ise ka imetled oma kätetööd, siis on hästi! :)

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Täna sai üle ka antud.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.