Kevadetüdrukule

Järjekordne šokolaaditasku oma klassi neiule. See mõte sündis uuest lõiketerast, siis sai kasutatud ka mixed media kraklee tekstuurpastat ja ohtralt sinililli juustesse. Esimene liblikas ka nina peale. Tänasel suurepärasel kevadpäeval nägin ma selle aasta esimese liblika. See oli väike kirju liblikas, millist ma polnud varem näinudki, väga huvitav liblikas oli. Siis ma nägin ka konna, meie kohalik toonekure paar on tagasi ja igasuguseid muid putukaid- mutukaid ka.

5 kommentaari:

Malle ütles ...

See kaart on ju lausa elav! Väga vinge!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Mõni asi kohe kutsub tegema ja on nii eriline nagu see tüdrukuga lõiketera. Mina kasutasin seda osa, mis tegelikult oli jääk!

Merle L. ütles ...

Vau, väga lahe! Algul ei tabanud näokontuuri, aga kui aru sain... väga stiilne :)

evegr ütles ...

Aitäh, Merle!

Malle ütles ...

Näed, olin nii lummatud kaardist, et jätsin mainimata, et ma nägin ka samal päeval esimest liblikat. Lähengi nüüd Metsarahva blogisse pilte postitama.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.