Tulilind

Sügisel käisin ma mixed media aluseid õppimas ja kõigepealt valmis meil proovitöö, millest oli kavatsus kaarte teha. Siiani see kavatsuseks oligi jäänud, aga nüüd tekkis mõte, et võiks proovida. Algul olid küll teised mõtted, aga neid saab ka veel realiseerida. Mulle endale meeldib väga paabulinnu lõiketera ja seda oli vaja kohe ka proovida. Samas oli mul ka uus paabulinnu saba šabloon, mille abil tegin kraklee pastaga paabulinnu saba veel pikemaks. Algul tundus, et jääb liiga valge, aga ära kuivades jäi kenasti läbi kumama. Samast põhjast lõikasin ka paabulinnu välja. Üks puur teise linnuga juurde, üles äärde natuke pitsi ja rohkem ma ei lisa midagi. Mulle endale tohutult meeldib see šokolaaditasku. Natuke peab veel saajat ootama, sest selle saab üks minu klassi temperamentne ja emotsionaalne neiu, aga ma ei saa seda kuidagi siin näitamata jätta!

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Hästi ilus šokolaaditasku, mõnus taust ja kaunid linnud!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.