Kodumaa sünnipäevaks

Minu väike panus meie kodumaa suureks juubeliks. Idee sain Leinakase blogist, kus on klaasist kolmevärviline viljapea. Viljapeaga lõiketera oli mul olemas, aga polnudki veel kasutust leidnud. Seda soetades ma ka rahvusliku teema peale mõtlesin.
Mõtteid kodumaast on tekkinud just kaugel olles. Kõige rohkem läks mulle hinge ühe eesti koolipoisi ütlus Rootsi eesti koolis, et viige kodumaale tervisi. See lause tõi klombi kurku ja pisara silma. Teine kord, mil oli mulle kodumaa väga kallis, oli siis, kui ma ise Saksamaalt töölt tagasi tulin. Istusin oma aias ja mõtlesin, et ma ei taha kunagi enam ära minna, vaid siia jäädagi, see on kõige parem koht maamunal.
Kodumaa saab olla inimesel ainult üks, aga koduselt saab end tunda mitmel pool. Kodu on seal, kus elad, aga kodumaa on see, kus oled sündinud, kus on sinu vanemad ja kus oled üles kasvanud. Ja ma ei vahetaks seda mitte millegi vastu.
Palju õnne sünnipäevaks, Eesti, mu kodumaa!

4 kommentaari:

MO isetegemised ütles ...

Väga lihtne ja väga ilus :) Silm läks märjaks.

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! Lihtsus peitub ilu või ka väheste vahenditega saab palju öelda. Minu viga ongi see, et ma teen lihtsaid asju keeruliselt!

Malle ütles ...

Väga ilusad mõtted ja ilus kaart! Palju õnne meile!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Palju õnne meile kõigile!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.