Lumekuninganna

Või peaks olema hoopiski Jääkuninganna. Sai valmis juba paar päeva tagasi, aga vabariigi aastapäeva kaart tuli ikka õigel ajal näidata. Kaunistasin mixed media stiilis märkmiku paneelid. Ei julenud kohe kaante kallale asuda, äkki rikun ära ja siis ei saa enam parandada ka. Ma proovisin brusho värvikristallidega tuunida ja saab küll, ainult veega peab ettevaatlik olema. Liiga palju vett lihtsalt leotab papi läbi, aga parajal määral piisab. Kruntisin valge kruntvärviga, kasutasin šabloone ja tekstuurpastat. Mul on krakleetekstuurpasta ka ja see on vaieldamatult minu lemmik nagu ka krakleelakk. Selline mõranenud pind meeldib mulle tohutult. Filigreekaunistused on ka värvitud valge värviga, siis osaliselt maha võetud, lisatud lakki ja pastat.  Kaubandusest sain isegi marlit, mida ka taustal kasutasin koos glitteri ja pärlitega. Ise olen ülimalt rahul oma tulemusega ja uus projekt järjekordselt alustatud.

4 kommentaari:

Malle ütles ...

Tead Eve, sinu töid vaadates tekib endal ka tahtmine midagi kokku mäkerdada! :) Aga mulle tundub see mixed-media nii keeruline.

evegr ütles ...

Sa ütlesid väga õigesti, et kokku mäkerdada! Ma tõesti panen kõike seda kokku, mida mul on, aga nagu öeldakse, et mixed medias on kõik lubatud ja mina teen oma stiilis edasi!

MO isetegemised ütles ...

Tõeline lumekuninganna! Väga, väga meeldib. :)

evegr ütles ...

Aitäh, Marge!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.