Foamiranist lillega šokolaaditasku

Ma mõtlesin sellest õiest prossi teha, aga kui ma ühe kihi katki keerasin, siis läks tahtmine üle. Seisis mul laua peal nukralt tükk aega kuni ma avastasin, et ta sobib väga hästi kokku ühe brushodega värvitud taustaga. Taustal on kasutatud ka templeid ja tehtud  embossingut. Tegin paar lehte ka juurde ja nendega jään ma rohkem rahule kui kroonlehtedega. Šabloonid nii lillele kui ka lehtedele on enda tehtud. Lehed said just sellised õrnad ja loomulikud, õielehed on natuke jäigemad. Muid kaunistusi ja liblikaid ka juurde. Sain just uue liblikate lõiketera, millega saab imelisi liblikaid teha.

6 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga kaunis! Need lille lehed ja lõiketeraga tehtud lehed sobivad nii hästi kokku, sellist lehe tera polegi ma näinud.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Leht on ka enda tehtud, sellist lõiketera mul ei ole, tegin šablooni, ma kirjutasin postituses ka nii. Ääred tegin sakiliseks ja siis kruttisin näppude vahel.

Malle ütles ...

Ma mõtlesin neid roosasid lehti, mis on liblikaga samast paberist. Et need sobivad nii hästi lille lehtedega kuju poolest.

evegr ütles ...

Ma taipasin peale oma postitust, millest Sa mõtlesid.

MO isetegemised ütles ...

Vau, kui uhke! Mina olen oma lõiketeradega täitsa hulluks läinud, ostan pea valimatult kokku,endal pole masinatki veel :) Sul on ikka nii ilusad kaardid :)

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! Ühes poes oli isegi hoiatus, et tellimine võib tekitada sõltuvust!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.