Kaart autofännile

Selle kaardi märksõnad olid autofänn ja kolme aastane. Mõned aastad tagasi oli selline multikas nagu "Autod" ja sealt ma leidsin selle auto pildi, peaks väiksele fännile sobima. Ma ei tea, kas see multikas ka praegu pop on, aga auto ikka on. Mul oli kasutamata uus hammasratastega raam ja auto pildi sättisin sinna sisse. Seest sai ka kenasti kaunistatud auto, hammasrataste ja tööriistadega. Seekord väga sinine kaart ei ole, ise mõtlesin selle peale, et ei pea poiste kaardid ka ainult sinised olema.

3 kommentaari:

Malle ütles ...

Tore kaart! Isegi olen kunagi sellesama auto pildiga kaardi teinud ja võin öelda, et "Autod" on ikka moes! :) Sinine ja kollane aga oli kunagi mul köök.

MO isetegemised ütles ...

Mõlemad on nii vahvad kaardid. Minul on poistele/meestele midagi teha tunduvalt raskem kui tüdrukutele. Sul tuleb see vägahästi välja :)

evegr ütles ...

Aitäh, Malle ja Marge! Poistele ongi keerulisem teha, sest tüdrukute roosamanna vahtu on ikka rohkem, aga poistele autod ja ongi kõik, aga pikapeale mõtled ikka midagi välja.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.