Vabariigi aastapäeva jalutuskäik

Sel aastal olen ma suhteliselt laisk looduses käija. Kuna ilm on peaaegu alati kevadine, siis mõtlen, et küll aega on ja küll ma lähen. Külmal talvel oli sund ennast liigutada nagu suurem. Käisin oma tavalise ringi läbi, ühes kohas oli isegi metsa vahepeal maha võetud, mida ma polnud näinudki. Looduses ma pilte ei teinud, otsisin sinililli, aga meil veel ei ole. Nupud sügaval lehtede all. Ühe tühja maja eest leidsin ilusa lumikellukeste põõsa ja seda ma pildistasin küll, sest aias on nad mul kuidagi laiali läinud. Aias tegingi kõige rohkem pilte. Esimesed võrkiirised on lahti, krookus puhkemas ja lumeroosid õitsevad juba kaks kuud. Esimesed nupud olid detsembris näha.
Esimene pilt 23.detsember ja teine tänane, lumeroosidel sama.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Täielik kevad! Nii palju õitsejaid! Kuigi täna on juba talv...

evegr ütles ...

Jah, aga ma arvan,et aastate pärast on seda väga huvitav vaadata. Mõnel aastal pole sel ajal veel lumikellukesiga lume seest näha. Ega meil õieti lund ka ei ole.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.