Mälestustekarp

 Suurele poisile sai beebiaja mälestusasjade talletamiseks üks suur karp valmis. Suur poiss sai kahe aastaseks! No vähemalt sai valmis! Karbi sooviks olid sinised ja pruunid toonid, aga mitte beebisinine nagu kõik teevad. Kaunistuseks võis kasutada looma kujusid, pilvi ja tähti. Päris mehelik, ma ütleks. Umbes nii saigi, et isegi kattepaberiks kasutasin sinist ja pruuni nepaali, sest kahte ühesugust lehte mul ei olnud. Valisin mummude ja tähekestega disainpabereid ja ikka ei olnud seda õiget tunnet, et tahaks edasi teha. Vaheetapp mõtlemise näol kestis kaua. Lõpuks tuli välja Lemoncrafti Boy´s Little World komplekt. Kõigepealt tegin sellest ühe kaardi poisile ja siis sain aru, et see on just see paber, mis mu karbile sobib. Terve muinasjutuseeria väikesele poisile. Kuna karbi mõõdud on nii suured, enam ise ei mäletagi!, siis sai äärtesse pandud pruuni täpilist paberit lisaks ja peale pael kaunistuseks. Sissepoole sai Maja Design mõmmidega paber ja Rustic Winter tähtedega. Pilvekeste peale ka sünniaeg. Pilved ongi korduvad kaunistusdetailid. Ette lisasin poisi nime ja kaanele mixed medias ja lilledega kaunistatud puidust eesnime esitähed. Mulle endale see karp meeldib, pole nagu kedagi otseselt kopeerinud ja tulemus omanäoline. 




 


2 kommentaari:

Malle ütles ...

Mulle väga meeldib selline värvikombinatsioon, pruun-sinine on üks mu lemmikuid. Pildistamise taust on ka toon-toonis ja nii sobiv!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Pildistamiseks tuli ainult kardinat natuke ette tõmmata, muud ei midagi! Töölaua peal.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.