Rustikaalne pulmakaart

Kiirtöö võiks selle kaardi kohta öelda küll. Kell tiksus juba esimesi selle nädala reede minuteid, kui ma sain laupäevasesse pulma kaardisoovi. Pikalt mõelda polnud aega, idee panin paika öösel ja päeval hakkasin tegema. Kaart pidi sellise laiusega tulema, et pitsiline südamega rahatasku sisse mahuks. Kaardi ääre tegin teise pitsilise lõiketeraga, sellega oli kaardi kuju olemas. Ma olin varem teinud kasetohuga kaetud südameid ja seda tahtsin ma kaardile panna. Sellega sobitasin kokku ilusa pitsi ja taustaks sai Scrapmiri Tenderness disainpaber. Et rohkem rustikaalsem oleks, kasutasin ka nööri südame ümber. Proovisin ka jute riiet, aga liiga jäme, ei sobinud.
 Ikka koos ja käsikäes
Teineteist hoides ja hellitades
Austades ja andestades
Uskudes ja usaldades
Toetades ja armastades
Pole ükski mägi liiga kõrge
Ükski unistus liiga kauge
Ükski mure liiga suur

Reibast kulgemist ja kuhjaga õnne!

2 kommentaari:

Malle ütles ...

See on jälle üks vau-effektiga kaart sul! Kasetohuga südamed meeldivad väga ja kõik kokku väga äge. Tänaseid blogiuudiseid kerides tuli kohe järjest kaks blogi, kus sama paberit on kasutatud - see sinu kaart ja teine ScrapMir-i blogis.

P.S. Ma loen su postitused tavaliselt alati kohe mobiilis läbi, aga vahel ei saa mitu päeva arvuti taha ja siis kommenteerimine venib, mul on telefonis teine konto, ei taha sealt kommenteerida.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! See on nii kiire mõttetöö, aga ma tõesti loodan, et tulemus sai efektne! Ma kirjutan ka arvutis, isegi Instagrami jaoks. Ei ole mul seal telefonis nii mugav. Otsin selle teise blogi ka üles.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.