Taaskasutuslabakud

 Selle aasta esimene käsitöö projekt on minu taaskasutuslabakud. Kindad on õmmeldud kahest kampsikust, mille leidsin Humanast. Hall oli juba ära vanutatud, aga roosa vanutasin mina. Mul oli neid kampsikuid ikka mitu pesumasinas, aga üks läks nii kokku, et nukule jäi ka väikeseks! Ei oleks pidanud vanutama! Roosast kampsunist kasutasin esitükid labakute pealispoolteks. See roosa kaunistus oligi peal, niiet mul polnudki midagi rohkem vaja välja mõelda. Hallist kampsunist läksid käiku kahetoonilised hallid varrukad, millest sai peopesa pool. Materjali jäi hulga üle ja nüüd tean, mida edasi koguda, et üks kleit kunagi õmmelda. Mantel ju veel pooleli! Järgmisena võtan selle ette.

Lõike võtsin Pinterestist, ei usaldanud oma käe järgi teha. Oleksin liiga väikesed teinud. Need rohkem sellised ilukindad ju! Kõige toredam veel see, et roosa kampsuni varrukaotstest sain kinnastele ka mansetid teha. Minupoolne panus on äärte kaunistamine tikandiga. Jälle uurisin õpetust Pinterestist! Ühe korra harutasin üles ka, sest pisted ei tulnud ühesugused. Lõpptulemuses enam-vähem. Kinda mansetile õmblesin nööbid, mis on jällegi roosalt kampsikult. Väga lahe projekt! 

Käisin väljas karges talveilmas pildistamas. Meil umbes -20 praegu päeval, aga tundus rohkem. Õhk on ikka väga külm ja tundsin, et minu energiat jäi ka välja palju. Pilte sai hulga, minu arvates õnnestusid need hästi ja annavad erineva nurga alt kinnaste hingeelu edasi!

3 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga mõnusad ja efektsed kindad! Külma ilmaga kindlasti soojad ka! Täna just jäi hommikul buss hiljaks ja pidin üle poole tunni külmetama. Kätega polnudki probleemi, aga varbad külmusid kringliks.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Täna panin kätte, aga mu mantli varrukate otsa ei saanudki tõmmata, ei mahtunud üle. Soojad on ikka, mõtlesin isegi voodri panna, ruumi on.

OSSU ütles ...

Nii vahvad labakud.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.