Bussijuhile

Kui tuleb teha kaart meesterahvale, siis ma mõtlen alati, et miks küll meestele nii harva kaarte tellitakse, sest nendele kaardi tegemine on alati paras peavalu. Õnneks mul oli veel liiklusmärkidega disainpaberit ja peale sai tellisemüüri meenutavat paberit. Vanust olen varemgi liiklusmärgina kujutanud, mehe siluett kõrvale ja muid väljalõikeid komplektist Specially for him ning valmis ta saigi. Mõni llleõis ka peale, sisse luuletus ja rahatasku.

4 kommentaari:

Malle ütles ...

On jah paras peavalu, kui meesterahvale peab kaardi tegema. Aga sa said järjekordselt hästi hakkama!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Kiirus oli taga, sain teada, et üks päev varem tuleb valmis teha kui mul algselt planis oli!

MO isetegemised ütles ...

Minule meeldib, ikka selline mehelik :)

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! ma loodan ise ka, et mehelik!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.