Pulma

No ei saa mina kodus valmis tehtud kaarte müüki viia, sest need lähevad mul juba kodunt ära. Ja nii kiiret pulmakaardi soovi pole vist ka olnud, et sama päeva öösel saad tellimuse ja päeval juba pulm. Kontrollisin kaks korda kuupäeva, et ega ma ometi ei eksi! Siis on hea, kui mõni valmis kaart on võtta. Enamasti nad ka sobivad, sest alused on kleepimata ja saab valida sobiva paberi, lisada vajadusel rahatasku ja sobiva teksti. Viimasel ajal nii see mul käibki. Disainpaberiks seekord uus paber Lemoncrafti kollektsioonist Yesterday1, liblikad printisin ise välja.

3 kommentaari:

MO isetegemised ütles ...

Kiirelt tehtud kaunikene :) Selles kaardis on midagi teistmoodi, ei teagi kas see ring või liblikad. Kindlasti sinu pulmakaartidest minu vaieldamatu lemmik!

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! Iga kaart on isemoodi, aga liblikaid nii suurel hulgal vast pole mul olnud küll.

Malle ütles ...

Nii ilus ja õrn...

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.