Lilleline juubelikaart

See suvi vist olengi lillede lainel. Kui ka elus ei suju kõik nii hästi, siis lilled pakuvad alati lohutust. Nad on minu vaikivad saatjad minu eluteel nii aias, toas ku ka paberimaailmas. Ja suvi ongi lillede aeg looduses, varsti see hääbub, et uuel kevadel jälle meid rõõmustada. Olgu siis seda silmailu kaartidel niikaua kui ma seda luua suudan. Disainpaberiks minu lemmik Lemoncraft Yesterday01. Üks väike lilleline süda lehel kaunistuseks, paelaga pitsi kasutasin ka.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Kaunis kaart, juba natuke sügisvärvides!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Pildile on jah kuidagi tumedam jäänud, aga ega ma sügisele küll veel ei mõelnud. Paljusid asju ma teengi mitte teadlikult, vaid alateadvuses.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.