Veel roose

Eelmise nädala roosikaardile tuli lisa. Kui pintsakukaardile järgi tuldi, siis telliti selleks nädalaks ka roosades toonides lilledega kaart. Otsustasin siis teha veel ühe roosilise kaardi, pitsi ja paela ka lisaks.
Olen nüüd juba kaks korda käsitööseltsis ka käinud. Nende tegemised on väga põnevad, seal valmib üks suur töö, see on mulle veel väga keeruline, aga Ilme on meile näidanud erinevate lillede valmistamise võtteid nagu näiteks paelroosid ja organza. Organzalilledest vaimustusin ma täielikult, ostsin endale kangast, tegin šabloonid ja sellised mu katsetused said. Võibolla lähevad kuhugi kaardi peale, praegu veel ideed ei ole, aga mulle meeldivad, jälle üks oskus juures.

1 kommentaari:

Malle ütles ...

Imeilus roosikaart! Organzalilled on ka õrnad ja kaunid!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.