Ühe liblika lugu

Tegelikult läksin ma aeda oma iiriseid pildistama ja tegin juba isegi mõned võtted ära, kui sattusin naabrinaisega lobisedes tema aeda. Ja äkki nägin ma seal seda kevadist liblikat, keda mul kuidagi pildistada pole õnnestunud. Ma ei tea ta nime, aga väike vahva täpiline tegelane, kes valis endale varase rukkilille puhma välja. Nii ma seal siis klõpsutasin ja lisaks makrovõttele tegin ka sari võtteid. Kokku tegin üle 250 pildi, no mõni sai ikka iiristest ka, aga nendest siis mõni teine kord. Lõppu veel teisi liblikaid ja üks mumm. Ma olen sel kevadel isegi pääsusaba näinud ja minu unistus oleks ka teda pildile saada.














2 kommentaari:

Malle ütles ...

Minus lõi kohe välja loodusteadlane ja hakkasin otsima, mis liblikaga tegu. Leidsin, et su piltidel võiks olla ohakaliblikas, seda enam, et rukkilill on ka ohakaga sugulane. Pane Google pildiotsingusse "ohakaliblikas" või "Cynthia cardui" ja võrdle oma liblika piltidega. Mina leidsin pildi siit:
http://www.ut.ee/BGZM/diurna/ny/index.html
Igatahes väga uhke pildiseeria on sul, ma olen ka käinud niimoodi liblikaid püüdmas, mulle nad ka meeldivad - nii liblikad kui linnud.

evegr ütles ...

Aitäh kasulike viidete eest, ohakaliblikas võib ta olla küll, sain targemaks!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.