Lapitöö

See on siis eelmise aasta viimane ja uue aasta esimene käsitöö, sest seda tegin ma uue aasta öösel. Öeldakse, et mida teed aasta viimasel päeval, seda teed terve aasta ja samas tuleb ka kõik pooleliolevad tööd ära lõpetada. Olen kuulnud ka seda arvamust, et mida teed aasta esimesel päeval, seda jäädki tegema terve aasta. Ma ei tea kumb õige on, niisiis saigi selline aastavahetuse töö. See on pärg kas uksele või lauale. Mul on ta lauakaunistusena kasutusel. Koosneb kolmest kihist, kõige alumine on organza, siis tuleb fliis ja veel üks kiht õhulist võrgulaadset materjali. Motiive igal real umbes viisteist, mis tuleb ümber pärja põhja õmmelda. See peab meenutama lumehelbeid, lund ja jääd, mida tänases lumevaeses päevas tuleb lihtsalt ette kujutada. Kaunistuseks õmblesin peale erineva suurusega pärleid. See on ka meie käsitööseltsi lapitöö, mille ma lihtsalt nüüd järgi tegin!


Jõuluseade ei ole minu tehtud, vaid selle sain ma jõululaadalt loosiga, autoriks Ene, kellelt pärineb ka pärja idee.


2 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga armas pärg, fliis on hea idee, ma algul arvasin, et vildist.

evegr ütles ...

Malle, ma ei tea, mis materjal see on. Kuna ta on nii pehme, siis tundus mulle, et fliis, aga ongi vast õhem vilt. See on juhendaja materjal.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.