Minu orhideed

Kuna ilm on natuke nutune ja täna välja ei kipu, siis enne kevade algust võiks veelkord toalilli näidata. Muidugi praegu kõik ei õitse, aga need, mis on õitsemas, sai pildile. Ajendas enda omi näitama ka botaanikaaia orhideenäitus. Mul on kokku kolmteist orhideed, enamuses nagu algajal ikka on kuukingad, nende hulgas kaks minikuukinga ja lisaks üks veenusking. Viimase orhidee sain naistepäevaks, selle puhas kuldne toon natuke oranžika keelega on momendil vaieldamatu lemmik. Suvel päästsin ka ühe kuukinga lillepoe nurgast. Minu küsimuse peale, mis tal viga on, vastati, et pole kaubanduslikku välimust. Nii ma siis ta endale sain, mul läks ta kohe õitsema, väga ilus suitsune toon, kahjuks praegu ei õitse enam, puhkab ja kasvatab lehti. Igal orhideel on oma lugu, üks viimastest õitsejatest, mille sain endale sünnipäevaks, õitses üle poole aasta järjest, nüüd puhkab. Kokku on momendil õitsejaid või just puhkemas - üheksa.
See minikuuking läheb ka varsti õitsema!

1 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga kaunid!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.