Juubilarile

Tegelik juubel oli juba 30ndal novembril, aga täna on suur juubelipidu mehel, kelle kohta võiks öelda, et  mees nagu orkester. Oskab kõike, on väga abiavalmis ja töökas. Laigulise paberi ostsin ma juba keset suve ära, sest teada oli, et kaart tuleb teha. See kaart on abikaasa poolt tellitud. Üks teine telliti veel, aga jäi pildistamata, ma loodan hiljem võimaluse leida, sest kaart tuleb samasse majja, kus ma ise elan. Juubilari suurimaks kireks on jahipidamine. Sündimise päeval viiskümmend aastat taagasi sadas laia lund, lisaks peab mees vabal ajal ka korstapühkija ametit. See, et ta on elukutselt päästja ja tegeleb ka nõgesepulbri tootmisega, ei tasu üldse rääkidagi.
Palju õnne!
Aastad toovad juurde
õnne ja armastust
jätkugu Sul tarkust
neid ära tunda ja hoida;
tarkust ja kogemust
jagugu Sul nutikust
neid otstarbekalt ära kasutada;
rõõmu ja unistusi
olgu Su ümber
ikka inimesi,
kellega neid jagada!

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Sa oled osanud erinevad huvid ühe kaardi peale panna ja see on absoluutselt hästi tehtud. Mul oli just hiljuti midagi sarnast vaja teha ja no ei oska kuidagi ühele kaardile mahutada looduse- ja kokandusteemat. Jäingi ühe teema juurde.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Nagu Sa näed, mul on ka veel osa hobisid puudu, aga nõgesed magavad lume all. Kuna ma teda ka isiklikult tunnen, siis olulisemad asjad said peale.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.