Ehtelaegas kaardiga

Juunikuus vaja ikka kõik tehtud tööd ära näidata. Seekordne juuni oli päris töine, aga juuli tuleb selle eest rahulikum.
Sooviti ehtelaegast ja kaarti komplektis. Paberid said valitud ja jõudsin juba paneelideni, kuni tegin päris suure apsaka. Nimelt ei lõiganud ma ära paberi äärt, mille peal oli firma nimi ja muud andmed ning kleepisin selle kenasti kartongile. Sellega läks mul üks roosi rida kaduma, sest kaardile tuli ju ka ometi roose jätta! Aga mis hullusti, see uuesti. Kuna see komplekt läks ühele moedisainerile, siis ma arvasin, et minimalistlik kaunistus sobib kõige paremini. Nepaali paber ei tohtinud seekord ka pruun olla nagu minu puhul tavaliselt on. Valisin sellise elevandiluukarva roosidega taustapaberi, mis sobis hästi kokku disainpaberi heledate äärtega. Ilus sai minu meelest.

1 kommentaari:

Malle ütles ...

Tagasihoidlik, aga elegantne komplekt!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.