Väike fotokarp

Oi kuidas mulle meeldib see lahtise kaanega karp! Selle tegemine läheb mul küll ladusamalt kui tavaline laeka tüüpi karp. Võibolla ka sellepärast, sest see on veel uus enda jaoks. Valmis sai juba kolmas karp, kuigi teine on veel näitamata, sest tal puudub kaanekujundus. Kolmanda karbi puhul jällegi tuli kujundus paberi toonide järgi. Mulle meeldis see musta tooni disainpaber ja sellega sobitasin kokku kirsipunase nepaali. Katsin seekord nepaaliga ka karbi seestpoolt, sest musta paberit oli ainult üks leht. Karbi kaanele sai juurde üks kaunistusplaat ja kipsraam roosipildiga. Avada on seda karpi hea sangast. Pikemad küljed on kaunistatud pitsiga, otsatükid jätsin ilma. Sai selline teistmoodi karp, mis valmib siis, kui tuleb inspiratsioonipuhang peale.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga kena! Mina musta värvi natuke pelgan ja naljalt oma töödes ei kasuta (samuti mitte riietuses ülevalpool vööd) Aga mine tea, ehk kunagi oskan ka selle värviga ümber käia.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Musta- punase kombinatsiooni olen varem ka kasutanud, siis vastupidi. Eelmisel laadal oli just punase ja mustaga karp esimene, kes omaniku leidis.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.