Tuunitud padjad

Uue aasta esimese tööna saan näidata eelmise aasta viimast tööd. Idee muuta oma diivanipadjad erksamaks ja elavamaks, tekkis juba tükk aega tagasi. Ainult et selle teostamisega läks aega. Viimaseks pidurdavaks teguriks oli see, et minu vana Singeri õmblusmasina rihm läks katki. Püüdsin seda siis parandada ja pärast paari proovimist sain masina korda. Minu Singer on mu ema pärandus, otsisin valmimisaastat, aga ei leidnud. Masin tahaks muidugi korralikku renoveerimist, see tuleb nüüd uue aasta plaanidesse võtta. Õmblusmasin on aus, õmbleb siiamaani ja patjadele sai uued pitsid- satsid külge õmmeldud. Leidsin kaks samuti vana linikut, nende autorit ei teagi ja sobitasin erinevaid pitse juurde. Tuba sai kohe valgemaks!

4 kommentaari:

Malle ütles ...

Väga armsad padjad! Mina lõpetasin just täna sokkide kudumise oma mehele, mis said juba eelmisel aastal alustatud, aga jõuluvana kingikotti ei jõudnudki! :)

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Padjad sobivad mu sisekujundusse väga hästi!

MO isetegemised ütles ...

Mulle väga meeldivad sellised padjad ja vana Singer on ka üks mu unistusi. Pitside osas tundub, et me oleme ühel lainel. Minu järgmine postitus on samuti pitsiline :)

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! Jään siis ootama uut postitust!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.