Liblikate lend

Nii palju liblikaid, kui täna oma aias, pole ma veel sel suvel küll näinud. Tulin aeda nagu ikka ilma fotokata, aga siis läksin tagasi ja tehtud sai täna umbes kakssada pilti. Ja enamusel ikka liblikad. Nagu alati on naabriaias liblikaid rohkem kui minu omas! Vahet on ainult üks vagu, aga tõenäoliselt päikesepaistelisemas kohas on tal õigemad taimed kui mul. Kortermaja aialapid on kõik üksteise kõrval nagu kunagi kartulimaad jagati. Kõik said võrdselt viie kartulivao jagu ja kokku on sellel rikkusel pikkust sada viiskümmend minu sammu. Mis see meetrites teeb, ei tea, aga poole vähem kindlasti. Kõik ei ole ka haritud maa, on muruplatsike ja muud heinamaad, aga kõige rohkem ikka lilli. Lisaks liblikatele leidsin ma täna veel ühe tegelase, kellest tõenäoliselt tuleb liblikas. Hävitas suure isuga ligustrit ja kui üks vars tühjaks sai, siis kolis teisele üle!


4 kommentaari:

MO isetegemised ütles ...

Väga ilusad fotod! Minu maakodu lähedal on oapõld valgeid liblikaid täis. Neid on ikka sadu. Nagu põllu kohal hõljuvad lumehelbed :) Liblikad on lahedad :)

evegr ütles ...

Aitäh, Marge! Mul oli valgeid liblikaid kõige rohkem lavendli kohal ja teised olid siilikübarate peal.

Malle ütles ...

No täitsa liblikate paradiis! :)

evegr ütles ...

On küll, aga natuke uurides, selgus, et sellest röövikust tuleb sirelisuru. Ma tahtsin teda edasi kolida, aga oli ise ära läinud.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.