Sügisepoolne

Seda kaarti tehes ma vist mõtlesin, et suvi saab varsti otsa, kartus oli juba südames. Siis oli veel suvi ja soe ja mina nagu muretu rohutirts kõige selle keskel. Nüüd kui kured läinud ja haned minemas, peaks vist ise ka teele  sättima. Jõulud võiks veel vastu pidada, aga ma ei tea.
Kaart sai minu lemmiktoonides lillades. Pealmine pool topelt ja pealmise serva alla sai kõik need lilled ja lehed ja marjad sätitud, natuke pitsi ka vahele. Kasutasin lillasid lilli, uusi sobivates toonides marju. Ühe linnu ja puuri sättisin ka lillede vahele.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

See kaart on nagu teekond suvest sügisesse. Väga ilus!

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Ise ei osanud ma seda nii nimetada, väga tabavalt öeldud.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.