12 kaarti 12 kuud

 Pole siia kaua aega midagi postitanud, aga mõtlesin, et selle viimase projekti võiks küll jäädvustada. Kaarte ja muid asju ikka teen, aga näitamiseni kuidagi jõua. Eks ta rohkem ettevõtmise asi ole, aga samas kulub selle peale hulga aega. Pole ka eriti ideid kaardikujunduse valdkonnas, uuemate teemadega mul midagi pistmist pole, sest ma ei kasuta digitaalseid masinaid, nii et igasuguseid topperid ja väljalõiked jäävad ära. Praegu on suund sinnapoole. 

Teeme Teistmoodi salong avaldas üleskutse, kus pakuti Mariuzs`e koolitust video vahendusel. Isegi kahte ja need mõlemad ma ka võtsin. Veebruari lõpus saabusid materjalid ja tasapisi hakkan neid tegema. See on ka väike kohustus ja väljakutse endale. Kaartide juures meeldib mulle nende kihilisus. Endal jääb sellest oskusest puudu, samuti ka mõtetest, kuidas midagi teha. Kõik nagu oleks juba tehtud, kuigi materjale on lademes olemas. Minu tempo juures jätkub sellest kõigest vähemalt kümneks aastaks!

Mariuzs´e projekti juures on olémas ka videod, millel näpuga järge ajades saab asja selgemaks. Ma teen muidugi natuke endamoodi ka. Nimelt mõtlesin, et kaardiservad võiks karestada ja distresstindiga natuke tuunida. Muidu jääb liiga kahvatuks. Samuti ei pane ma kaardi kihtide vahele padjakesi kaardi tõstmiseks, vaid kartongi, mis on kõvem ja hoiab paremini. Muidu on aluspind väga vetruv, mis mulle ei meeldi. Paberid on Mariuzs´e enda firmast ScrapBoys. Esimene kaart sai selline.


3 kommentaari:

OSSU ütles ...

Väga ilus. Mulle meeldis ka kaarte teha - mõnus nokitsemine, aga silmad nii viletsad, et pidin lõpetama.

Malle ütles ...

Väga ilus kaart! Kuidas mina küll sellest projektist alles nüüd kuulen... Nii kahju, oleks ka osalenud. FB-s jälgin küll, aga paraku ega FB sulle kõike ka ette ei sööda. Aga ootan huviga sinu järgmisi kaarte!

Need topperid aga jätavad mu suht külmaks! :)

evegr ütles ...

Aitäh teile mõlemale! Teine kaart sai ka valmis, aga pildid jäid tegemata. Kolmas on meestekas ja läheb juba ühele juubelile. Nüüd hea võtta kaksteist kaarti!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.