Külluslik kaart

Valmis üks luksuslik ja külluslik kaart, hoopis teistsugune kui ma seni teinud olen. Nii vist tulevadki kõige paremad mõtted kui pole kohustust ja vastutust kellelegi kaarti teha. Siis saab oma fantaasial lennata lasta. Mul oli veel kunagi varem tehtud krakleelakiga roosi motiiv ühest rooside kataloogist, samuti lillakat taustamaterjali ühest kinkekotist, nii et täiesti taaskasutus. Sizzixiga lõikasin ühe raami ja liblika, liblikamotiivi augurauaga ääre. Ja siis ma püüdsin paberi ääri kah tuunida, aga mitte distress tindiga, sest seda mul ei ole, vaid ühe teise tembeldamise padjakesega, mille peale on kirjutatud Pretty color. Kaunistasin lillede, paela ja poolpärlitega. Endale tulemus meeldib, meenutab neid rikkalikult kaunistatud kaarte, mis enamuse blogides on.





0 kommentaari:

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.