Iirised mixed media stiilis

Asi sai alguse ühest imelisest disainpaberist, mille ma tellisin Poolast. Tegemist on Studiolight paberiga So spring, tellitud sellest e-poest. Seal peal on võrratutes toonides iiris. Iirised on ka ühed minu kevadised lemmikud kohe tulpide järel. Otsisin üles oma chipboardid ja proovisin nendele tekitada samalaadset tooni.  Mixed mediat teen ma omamoodi, tahan saavutada sellist mõranenud ilmet. Kindlasti kasutan ma selleks kraklee lakki, craklee pastat, krundiks seekord hoopis kriidivärvi, gessot kasutasin ka nii raamil kui lehtedel. Kõike ikka mitu korda ja mitu kihti. Kaardi valmistamisel kasutasin mediumit, embossingut, lisaks alkohoolseid tinte, Magic paint ja Shimmer paint värve. Kõik ikka Fabrika Decoru toodang. Roosiõis on tehtud uue Fantasy lõiketeraga, kaunistatud kuldse toppinguga, mida on ka kaardil, samuti liivaterasid. Neid õisi saab veel näha, väga ilusa kujuga ja selle lõiketeraga tegime sügisel Keiuga šokolaaditaskule lilli. Pitsi värvisin ka lavendli tooni tindiga. Kaart on tavalistest minu toonidest tumedam, aga see võrratu lilla on nii vastupandamatu!

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Küll sina ikka oskad! Ma uurisin ja puurisin tükk aega seda kaarti ja vahepeal jõudsin kahes netipoes ka käia! :) Selles Poola poes oli täpselt see asi, mida ma eile taga ajasin, aga kusagilt ei leidnud. Siiski jätan tellimata praegu. Toppisin ostukorvi täis ja siis jälle tühjaks tagasi. Aga roosi lõiketera sain lõpuks tellitud sealtsamast kust sinagi! Aeg-ajalt ikka vaatasin ja ei olnud, nüüd sain viimase!

Krakleed proovisin teha märkmikule, aga mul on mingi kahtlane meedium selle jaoks ja see ei toiminud. Vaatasin ka videot, kus samamoodi katse ei õnnestunud. Pean su käest uurima, mida sa täpsemalt kasutad.

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Misa Sasealt Poola poest taga ajasid siis? Seal peab arvestama nii summa kui ka kaaluga, muidu läheb saatekulu väga suureks.
Kraklee on minul ka katse-eksituse meetodil, kord saab asja, kord mitte. Kõige parem on crakle medium darwi, siis crakle paste ja crakele accents. Saatsin pildi sõnumitesse.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.