Pulmadeks

Kasutasin selle kaardi puhul oma uut lõiketerade komplekti ja kujundasin uue disaini. Selline lihtne tagasihoidlik, aga samas väga pidulik stiil oleks siis tulevikunägemus oma disaini arengust. Ma ei tea, millal ma selleni jõuan, aga praegu on minu trendiks - mida rohkem, seda uhkem! Mitte ka päris see, aga palju kihte ja lilli.
Pulmad toimusid juba jaanuaris, aga tegelikult on see õnnitluskaart ikka veel kohale toimetamata. Noorpaar käis Itaalias puhkamas ja peale seda oli kohe kahenädalane karantiin. Kui see lõppes, sattusime meie karantiini ja nii ei saagi tellija oma kaarti kätte toimetada. Kaart on rahataskuga.
Kaardil kasutasin ka kuldset ma ei tea, kas nii nimetatakse, matallikpaberit. Enda arvates tellisin kuldse, aga see ei ole kuldne, pigem nagu rohekas ja tegelikult mulle endale see toon ei meeldi. Kui ei tea, mis sellel kaardil algselt olema pidi, siis vast pole hullu.

3 kommentaari:

Malle ütles ...

See ju selline "õhuke" kaart, annab tavalise postiga ka saata, kes teab millal alles kohale minna saab kuhugi... Aga muidu ilus kaart ja ilus disain! Siin just sobibki ütlemine: "Vähem on rohkem!"

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Tellija tahtis rahataskuga ja raha ka ikka kinkida, aga eks ta ise otsustab. Selle kaardi juurde proovisin ka lilli, aga siis ei oleks pruutpaar esile kerkinud, ei sobinud.

Malle ütles ...

Raha saab arvele kanda! :) Aga eks muidugi tellija ise teab, kuidas parem on! Ma siin niisama targutan, lähen parem omi pilte töötlema, ehk ikka jõuan täna postituse valmis.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.