Mulle meeldivad kivid

Kui teised korjavad oma aedadest kive välja, siis mina kogun nad kõik hoopis oma aeda kokku. Põllu äärest leidsin ma juba varakevadel ühe ilusa suure lapiku kivi. Ta oli tõeliselt suur ja raske. Peale veeretamise ma muud ette võtta ei suutnud. Paar päeva veeretasin, siis tuli naabrinaine käruga appi ja kivi sai suure lillepeenra äärekiviks. Enne lillepeenart on mul väike lapike isetekkelist looduslikku muru ja enne trimmerdamist korjasin ma sealt mairoosid ja meelespead ära ja tegin neist väikese lilleseade. Sünnipäeva seade oli juba ära närtsinud ja sama plastvahu sisse tegin uue. Enne muidugi võtsin selle tüki ämbrist välja, leotasin veel natuke ja pöörasin teisipidi. Eelmisest seadest kasutasin parkjuurt. Kivi peal on hea pildistada ka.

2 kommentaari:

Malle ütles ...

Kivid on ilusad! Tundub ikka päris pirakas kivi olevat. Kimp on ka kena, aga mairoosi nime sellel lillel ma pole kuulnud, ise kutsun margariitadeks neid. Kas nad püsivad hästi vaasis?

evegr ütles ...

Aitäh, Malle! Seades on nad täna ka ilusad. Üleöö hoidsin enne vees. Mis hakkasid pudisema, viskasin välja. Siin on nad mairoosid jah, margariita vist mulle kah tuttavam nimi.

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.