Algusest ja lõpust

Aasta lõpus tehakse ikka kokkuvõtteid ja seda pean minagi tegema. Missugune see aasta oli minu jaoks, seda on raske öelda, kindlasti suurte tulevaste muutuste aeg. Sellest on veel vara rääkida, aga tunne, et su tööd ei vajata ja sellega sind ennastki, teeb meele mõruks. Tahaks kõigele selja pöörata ja minema minna, aga see pole minu eas enam lihtne. See on liiga suur vastutus enda ja veel ühe mulle olulise inimese ees, nimelt minu poja ees. Samas teeb temagi uuel aastal kõige tähtsamad valikud oma senises elus. Tahaks teda toetada ja tema kõrval olla neil hetkedel, see veel peabki siin kinni. Natuke kurvad mõtted aasta lõpuks, aga osaliselt on need mõjutatud meie igapäevasest meediast, mida mul lihtsalt on praegu võimalik rohkem jälgida, kus muud ei olegi kui üks õnnetu lugu teise otsa. Eks need nutulood mõjutavad meid kõiki, siit siis järeldubki, et kes tugev, jääb ellu, kes mitte, läheb oma eluga põhja.
Tahtsin tegelikult kirjutada hoopis oma uue hobi algusest ja näidata ka kõige esimesed kaardid, mis ma teinud olen. Eks nad sellised algelised ole, mul ei ole ju mingeid vahendeid ega õigeid pabereid, aga tahtmine on suurem kui mu võimalused. Esimesed kaardid tegin augustis, peale seda kui olin internetis ikka tükk aega uurinud ja lugenud teiste blogisid. Tahtsin ka proovida ja tahan praegu ka ikka veel. Olgu siis mõned pildid ka.










1 kommentaari:

Malle ütles ...

Sul on väga ilusad kaardid! Ja ära põe sellepärast, et sul pole mingeid erilisi tööriistu. Eks need jah, mõningal määral hõlbustavad tööd, aga teisalt jälle piiravad loomingulisust. Ma olen väga palju väljamaa blogisid jälginud ja mõnikord häirib see, et neis on üsna üheülbalised tööd. Nii et jätka samas vaimus ja küll neid töövahendeid hakkab ka aja jooksul kogunema! :)
Telekast ma põhimõtteliselt neid igasuguseid kurbi lugusid ei vaata. Sest ma tean, et ka minu lähedased inimesed on samamoodi raskustes ja me peame kuidagimoodi hakkama saama ja saamegi! Soovin Sullegi jõudu ja jaksu, erksat meelt ja rõõmsaid päevi uuel aastal!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.