Minu esimene karp

Laupäeval olin ma käsitööseltsi naistega koolimajas karpi tegemas. Kes meid juhendas, ma täpselt ei mäletagi, sest kõik on mulle selles seltskonnas uued, aga oli vist Aili. Igatahes olid tema juhtnöörid ja näpunäited ka minusugusele algajale arusaadavad ja jõukohased. Ta oli meiega väga kannatlik ja jõudis kõigiga individuaalselt tegeleda. Karp mul päris valmis ei saanud, aga kodus püüdsin lõpetada ja kaunistada. Keeruline oli muidugi liimi doseerimine, kui panid vähe, ei võtnud kinni, kui panid palju, lasi lahti või kiskus viltu. Praegu on veel puudu nurgad, need ma tellisin täna ära. Peale pnin väikese kaunistuse südame, liblika lille ja paelaga. Ise tean, mis viltu läks, aga järgmine kord teen paremini.
Eelmisel nädalavahetusel küpsetasin klassikalist õunakooki. Retsept on pärit SIIT . Hea mahlane kook sai, lihtne valmistada ja jäi ka järgmiseks päevaks. Paar pilti ka minu tegemistest.


0 kommentaari:

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.