Jõululaat

Täna olin ma oma elus esimest korda laadal kaarte müümas. Närveerisin väga, kas üldse õnnestub ühtki ära müüa, milline peaks see hind olema ja kas teisi müüjaid ka on. Tegelikult läks väga hästi, kaarte osteti palju, müüsin 36 suurt ja väikest kaarti, ainult mõni jäi veel endale. Ongi hea, ei pea hakkama jälle tegema. Teisi müüjaid ka eriti ei olnud, nii et minu kaardid läksid hästi kaubaks. Kaartide meisterdamise ajal sain isegi Sizzix masinat proovida meie käsitööühingus, endal mul seda ei ole, aga unistuseks muidugi on. Eks ma hakka vaikselt raha koguma. Põhiline laadakaup olid piparkoogid ja igasugused maiustused, aga müüdi ka süüteküünlaid, klaasist seinakelli, ehteid ja kosmeetikafirma Oriflame oli kohal.
 Panen siia ka mõned pildid oma kaartidest.









1 kommentaari:

Malle ütles ...

Vau! Nii palju ilusaid kaarte ja tore, et laadal nii hästi läks! Oled ikka supertubli! Soovin, et su unistused täituksid ja saaksid ka endale Sizzixi!

Postita kommentaar

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Liblika Lend |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.